Artikelen over: Contact met Support

Het melden van een bug

Het kan wel eens voorkomen dat er in Reconcept iets niet helemaal goed gaat. Vaak zul je dan een foutmelding onder in beeld krijgen waarin staat: 'Neem contact op met support'. Dit is natuurlijk erg vervelend en wij willen er dan ook alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Om dat proces iets te versnellen is het voor ons handig om de volgende informatie bij te voegen als je een bug meldt.

Welke stappen je hebt genomen die leidden tot de foutmelding.
Of je in de app- of in de webomgeving werkt.
In de webomgeving: in welke browser je hebt gewerkt (Chrome/Edge/Firefox etc).
Indien mogelijk is het erg handig als je een schermafbeelding van de foutmelding kan bijvoegen. Hierin staat voor ons veel nuttige informatie. Mocht dit niet mogelijk zijn is alleen de exacte tekst van de foutmelding voor ons al heel waardevol.
Mocht het gaan om een foutmelding in een specifiek formulier is het fijn als je het volgende bijvoegt: om welk formulier het gaat (titel, datum, eigenaar van het formulier) en welke gebruikers zijn toegevoegd aan het formulier.

Deze informatie is voor ons erg van belang voor het in kaart brengen van jouw bug. Op deze manier kunnen wij jou sneller helpen en kan het probleem zo snel mogelijk verholpen worden. Alvast bedankt!

Mocht je geen foutmelding hebben gekregen, terwijl er wel iets mis gaat? Dan is het alsnog erg fijn als je bovenstaande informatie, behalve de informatie over de foutmelding, kan toevoegen.

Bijgewerkt op: 21/03/2025

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!