Artikelen over: Contact met Support

Waarom je ons niet telefonisch kan bereiken

De supportafdeling van Reconcept is niet telefonisch te bereiken. Dit is om meerdere redenen.

Ten eerste vereisen de vragen die worden gesteld soms veel uitzoekwerk. Als dit aan de telefoon gebeurt, ben je veel tijd kwijt aan het zoekwerk wat aan de andere kant van de lijn plaatsvindt. Door dit via de mail te doen, ben je enkel tijd kwijt aan het typen van de mail, waarna wij het overnemen en uitzoeken. Zo ontstaan er geen wachtrijen en wordt ieders tijd zo efficiënt mogelijk benut.

Ook houden wij op basis van de ontvangen mails nauwkeurig bij welke vragen vaak voorbij komen, om zo de support die wij bieden zo veel mogelijk te optimaliseren. De vragen worden geanalyseerd en gecategoriseerd, waarbij duidelijk wordt hoe we het proces kunnen verbeteren.

Daarnaast is een telefoongesprek niet zomaar terug te beluisteren. Bij een mail kun je precies teruglezen wat er is gezegd, en zo rustig alle informatie verwerken. Ook kun je de reactie bijvoorbeeld nog doorsturen naar een collega die met dezelfde vragen zit.

De supportmedewerkers van Reconcept zijn zo opgeleid dat ze zo gedetailleerd en uitgebreid mogelijk antwoorden, om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Er is bewust voor gekozen geen callcenter-team te hebben, omdat dat ten koste zou gaan van de kwaliteit van de geboden hulp.

Natuurlijk is het zo dat de mail het slechte imago heeft van een lange responstijd. Echter maken wij de belofte om altijd binnen één werkdag te reageren, en kun je hier ook op vertrouwen. Op deze manier bieden wij de hoge responsiesnelheid met een inhoudelijk, omvattend antwoord om jou zo efficiënt mogelijk te helpen.

Dus, stuur ons zeker een mail voor gerichte hulp zónder vervelende wachtmuziek. Win-win.

Bijgewerkt op: 21/03/2025

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!