Waarom ontvang ik een foutmelding in de app?
We brengen regelmatig nieuwe versies van Reconcept uit om ervoor te zorgen dat het platform zo goed mogelijk werkt. Op de website merk je hier niets van, omdat deze updates automatisch gebeuren.
De app op je telefoon moet soms wel handmatig bijgewerkt worden naar de nieuwste versie. Wanneer dit nog niet is gebeurd, kun je een foutmelding krijgen. Als je zo'n melding krijgt, is het dus goed om eerst te controleren of de app is bijgewerkt.
Je kunt dit doen door de Play Store of App Store te openen. Zoek daar naar de Reconcept App en kijk of er een update beschikbaar is. Als dat zo is, klik dan op de updateknop om de nieuwste versie te installeren.
Als je daarna nog steeds een foutmelding krijgt, kun je contact met ons opnemen via support@reconcept.nl. Je kunt ons dan een beschrijving van het probleem geven, met daarbij een screenshot van de foutmelding. Wij helpen je graag verder!
De app op je telefoon moet soms wel handmatig bijgewerkt worden naar de nieuwste versie. Wanneer dit nog niet is gebeurd, kun je een foutmelding krijgen. Als je zo'n melding krijgt, is het dus goed om eerst te controleren of de app is bijgewerkt.
Je kunt dit doen door de Play Store of App Store te openen. Zoek daar naar de Reconcept App en kijk of er een update beschikbaar is. Als dat zo is, klik dan op de updateknop om de nieuwste versie te installeren.
Als je daarna nog steeds een foutmelding krijgt, kun je contact met ons opnemen via support@reconcept.nl. Je kunt ons dan een beschrijving van het probleem geven, met daarbij een screenshot van de foutmelding. Wij helpen je graag verder!
Bijgewerkt op: 10/03/2025
Dankuwel!