Artikelen over: Veelgestelde vragen

Waarom kan een beoordelaar mijn portfolio niet inzien?

Een mogelijke oorzaak kan zijn dat je de afdeling waarop hij of zij werkzaam is geen toegang hebt gegeven tot je portfolio. Controleer dit in het toegangsbeheer via het sleutel-icoon in de grijze balk bovenaan het scherm, hier kun je zien welke afdelingen en individuele gebruikers toegang hebben tot je portfolio.

Mocht het op de volgende manier weergegeven staan, onder personen toevoegen, betekent het nog niet dat de betreffende gebruiker al toegang heeft. Hiervoor moet nog op Toegang verlenen worden geklikt.

image.png

Op de volgende manier is het wel correct weergegeven en hebben de gebruikers toegang:

image.png

Indien de toegang verleend is, zou het kunnen zijn dat de gewenste beoordelaar (nog) geen account heeft of op een andere afdeling staat geregistreerd. Beheerders van de afdeling kunnen missende stafleden toevoegen aan de afdeling.

De weergegeven afbeeldingen komen uit een fictieve omgeving

Bijgewerkt op: 24/03/2025

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!